Teslimat ve İade Şartları

Teslimat ve İade Şartları

TESLİMAT VE İADE ŞARTLARI

Son Güncelleme Tarihi: [Tarih]

1. TESLİMAT ŞARTLARI

  • Siparişleriniz, banka onayı alındıktan sonra en geç 1-3 iş günü içinde kargoya teslim edilir.

  • Teslimatlar, anlaşmalı olduğumuz kargo firması aracılığıyla, Türkiye sınırları içerisinde yapılmaktadır.

  • Kargo ücreti [ücretsizdir / alıcıya aittir / belirli tutar üzeri ücretsizdir] ve ödeme aşamasında belirtilmektedir.

  • Teslimat süresi, bulunduğunuz bölgeye göre ortalama 1-5 iş günü arasında değişiklik gösterebilir.

  • Resmi tatil, bayram ve kampanya dönemlerinde teslimatlar gecikebilir.

  • Kargonuz size ulaştığında, ürünleri teslim almadan önce lütfen paketi kontrol ediniz. Ambalajda hasar tespit ederseniz, tutanak tutturunuz ve kargoyu teslim almayınız.


2. İADE VE DEĞİŞİM ŞARTLARI

2.1 Genel İade Koşulları

  • 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun kapsamında, tüketiciler, ürünün tesliminden itibaren 14 gün içinde cayma hakkını kullanabilir.

  • Cayma hakkının kullanılması için, bu süre içinde info@baharatmarketi.tr adresine yazılı olarak bildirim yapılması gerekmektedir.

  • Cayma hakkı kapsamında iade edilen ürünlerin, ambalajı açılmamış, kullanılmamış, tahrip edilmemiş ve yeniden satılabilir özellikte olması gerekir.

2.2 Gıda Ürünlerinde Cayma Hakkı

Not: Aşağıdaki ürünler, doğrudan insan sağlığını etkileyen, çabuk bozulabilen veya hijyen koşulları gereği tekrar satışa sunulamayan ürünlerdir. Bu sebeple cayma hakkı geçerli değildir:

  • Açılmış veya kullanılmış baharat ve bitkisel ürünler

  • Kişiye özel hazırlanmış veya özel karışım ürünler

  • Ambalajı açılmış gıda ve takviye ürünleri

Bu kapsam dışındaki ürünlerde, cayma hakkı ve iade mümkündür.

2.3 İade Süreci

  • İade talebi tarafımıza ulaştıktan sonra, uygunluk değerlendirilir ve onay verildiğinde kargo bilgileri paylaşılır.

  • Onaylanan iadelerde, ürün bedeli en geç 10 iş günü içinde ödeme yönteminize göre iade edilir.

  • Kargo ücreti, ürün ayıplı değilse alıcıya aittir.


3. HASARLI / EKSİK ÜRÜN DURUMU

  • Teslimat sırasında hasarlı, yanlış veya eksik ürün tespit edilirse, en geç 48 saat içinde bizimle iletişime geçmeniz gerekmektedir.

  • Ürün fotoğrafları ve varsa tutanak ile birlikte bildirim yapmanız, sürecin hızlanmasına yardımcı olur.

  • Hatalı gönderimlerde tüm kargo masrafları firmamıza aittir.

Bizi takip ederek fırsatlardan haberdar olabilirsin.

© 2025 baharatmarketi.tr
WhatsApp ile İletişime Geç